مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-29سياسي

بلای جان رشت/ شناسایی 100 نقطه آلوده کننده رودخانه های رشت


استاندار گیلان، از شناسایی 100 نقطه آلوده کننده رودخانه های زرجوب و گوهر رود در شهر رشت خبر داد و افزود: ضمن شناسایی این نقاط عملیات اجرایی برای رفع مشکلات شناسایی شده را آغاز کرده ایم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، از شناسایی 100 نقطه آلوده کننده رودخانه های زرجوب و گوهر رود در شهر رشت خبر داد و افزود: ضمن شناسایی این نقاط عملیات اجرایی برای رفع مشکلات شناسایی شده را آغاز کرده ایم.

اسدالله عباسی امروز، 7 آبان ماه ر جلسه دهیاران روستاهای گیلان که با محوریت مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد، با تقدیر از تلاش و توجه فرمانداران و بخشداران و دهیاران استان در حوزه مدیریت جامع پسماند، گفت: فرمانداران و معاونان عمرانی باید کمبودها و حلقه های مفقوده در مقوله پسماند را برای دهیاران تامین کنند، چون رفع موانع از وظایف نماینده عالی دولت در شهرستان است.

وی اضافه کرد: بر اساس تکلیفی که از سوی رییس محترم جمهوری به عنوان فرزند گیلان و مسئول در استان برعهده دارم با بهره گیری از همه اندوخته ها و تجارب خود سعی کردم گره ای از گره های استان را با حل ابرچالش پسماند باز کنم، زیرا گیلان مقصد گردشگری و برخوردار از مواهب طبیعی مانند جنگل، کوه و دریاست و نباید با مشکلاتی از این دست مواجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلای جان رشت/ شناسایی 100 نقطه آلوده کننده رودخانه های رشت

بلای جان رشت/ شناسایی 100 نقطه آلوده کننده رودخانه های رشت